Thursday, December 30, 2010

cuti nak habis dah ! adoiyai......

not in mood nak skolah  ,okelah ni entry pasal skolah pulok , ehhee...
kalau kat sekolah aku pelik lah , time sekolah bukan main lagi nak cuti ,kalau cuti sabtu,
ahad tuh dah kira rahmat dah tuh , ahhaa . tapi bila dh cuti bukan main lagi nak sekolah balik ...
             -aku tak eh,aku kalau boleh nak cuti buat selama-lamanya, ehh mne boleh-





-macam ni la muka kawan aku kalau kat kelas iCTL ,ade yg tak datang langsung pun ade , termasuklah aku , uhhu





-ehh adek tadika ,tulisan adek sapa ngan abang la , sip yeah ! sama -





-macam muka gengster sekolah aku jer , kalau pasal gengster ni , setiap sekolah aku rasa mesti ade kan ?
pelik ? sekolah sebelah sebelah jer , tapi gaduh bagai nak rak , yang kelakar nya sekolah aku siap boleh baling telur lagi kat sekolah sebelah kah3 , memang tepat kena budak sekolah sebelah...mengamuk memekik kat kitorang , sume buat muka selamber jer . adoii .

No comments:

Post a Comment